Ooit Henkel Herent – twee


Herent Henkel

        (al lang)
        niet meer

        vergaan
        was poeder

    
Herent Henkel  

        achtergebleven
        laag stof

        vergane glorie
        zoveelste
        sluiting op rij

          
Herent Henkel  

        immense leegten
        achterlatend

        met honderden
        de straat op

   

Herent Henkel 

        of:
        de wereld
        waarin wij leven
 
   

~ door erik O, op maart 23, 2008.

8 Reacties to “Ooit Henkel Herent – twee”

  1. een mooie reeks alweer, met die verrassende derde foto!

    prettig pasen, maak er een fijn lentfeest van!

  2. Heb er net met de fiest eens langsgereden, en heb gezien dat het energiegebouw met die enome lange schoorsteen nu volledig verdwenen is. Van het hoofdgebouw blijft er enkel nog een skeletstruktuur over.
    Prettig Pasen hé Erik.

  3. Mooie reportage alweer.
    Ik wens je fijne paasdagen toe.

    Nieuw blogadres : http://xraypictures.wordpress.com

  4. Mooi voortzetting! Knap gedaan.

  5. De foto met de spiegeling in de plas is helemaal mijn ding. Een beetje jammer dat de kleur van de lucht niet wou meewerken. Nou ja, zo toont het echt Belgisch.

  6. De oude persil fabriek, nu helaas gesloopt. Ik wilde er altijd al eens heengaan…totdat ik in de trein zag dat de terreinen bijna gesloopt waren 😦 😉 …

  7. […] – Zie ook hier, […]

  8. ik heb er bijna 10 jaar gewerkt , goed verdiend en gelachen

Plaats een reactie