Ooit Henkel Herent,


Henkel Herent

Ooit Henkel Herent,
den “Persil”,
nu grootse renovatiewerken,

Park 51,
of,
appartementen, loften, penthouses, kantoren,
“dorp in een dorp”?

Henkel Herent anno 2007  
 

  

~ door erik O, op maart 20, 2008.

8 Reacties to “Ooit Henkel Herent,”

  1. Wat is dat toch met “verlaten plaatsen” waarom zijn ze zo in trek bij fotografen? Nu ja toegegeven, goed gefotografeerd zijn ze vaak erg “fotogeniek” dat bewijs je hier!

  2. Ik versta die passie voor verlaten en verkommerde plaatsen ook niet zo goed 🙂 Het is ook zeer moeilijk om met dat thema nog origineel voor de dag te komen. Juist daarom kan het een echte uitdaging zijn en zie nu… Eric, die eerste foto vind ik één van de beste beelden die ik ooit rond dat thema gezien heb!! Ik blijf er naar kijken. Prachtig met het doorkijkje naar de andere verdieping.

  3. Oude fabriekshallen zijn “in”! Inderdaad, de eerste is heel bijzonder.

  4. Urbex is altijd al ‘in’ geweest. Door het hele internetgebeuren komen de beelden nu sneller tot een ander publiek denk ik.
    Sterke foto met die doorkijk. Eigenlijk is het een beetje zonde dat ze de boel daar gaan renoveren. Voor ons dan =) Ik heb er eens een volledige dag rondgelopen, en we moesten nog eens terug voor ‘de rest’.

  5. Kan je daar zomaar binnenlopen??? Het gebouw lijkt me zeer geschilt om loften in te maken, maarrrrrr!!! die spoorweg!!!
    De treinen rijden er omzeggens je stoelen onder tafel uit!

  6. Die eerste foto is verwarrend en daarom heel spannend. Eerst denk je nog aan een spiegel, dat kan niet, gezien de kleuren, dan wordt je in verwarring gebracht door de schuine ruimte. is die nu schuin, of ligt het doorkijkje schuin. Heerlijke “kijk” foto.

  7. […] Zie ook een […]

  8. Waar is de tijd …mooie foto’s en zo herkenbaar …

Plaats een reactie