FOTO GAMMA Leuven EXPO 2010 (één)


Welkom op ons VERNISSAGE: vandaag vrijdag 03 dec 2010 20u00,

FOTO GAMMA Leuven

~ door erik O, op december 3, 2010.

5 Reacties to “FOTO GAMMA Leuven EXPO 2010 (één)”

  1. Tof, ik spring wellicht eens binnen!

  2. Jammer dat het zo ver is. Ziet er veelbelovend uit. De serie in de voorgrond (en de rest) zou ik graag live willen zien, maar ijs, sneeuw, Sinterklaas, kleinkinderen en afstand maken dat niet mogelijk.
    Ik hoop dat jullie veel bezoekers krijgen.

  3. Ziet er sjiek uit. Ik hoop dat het een beetje leuk was 🙂

  4. Proficiat met de tentoonstelling. Leuk om op die manier te kunnen werken en deel uit te maken van een goed functionerende fotoclub.

  5. Het was weer eens een fijne ontmoeting met fotovrienden en ik heb genoten van de beelden!

Geef een reactie

 
