ILOTOPIE – Leuven in Scène,


Misschien wel met z’n  30.000 waren we,
getuige van een nachtelijk water-totaalspektakel
op de Leuvense vaart, ILOTOPIE

.

.

.

.

meer op LEVEN IN LEUVEN, StadsBlog,

~ door erik O, op mei 24, 2010.

7 Reacties to “ILOTOPIE – Leuven in Scène,”

  1. Wat een “lusthof” voor de fotograaf is dat zeg.

  2. Zeer mooie beelden van een prachtig optreden.

  3. Je stond zeker op de eerste rij?

  4. Wat een spektakel he Erik; niet zo eenvoudig om scherpe beelden van te nemen, maar jij bent er dan ook aardig in gelukt.

  5. Werkelijk prachtige beelden en wat een kennis van je cameraschap.

  6. Jij was er dus ook! Half bloggend Leuven was dus aanwezig. Ik heb de voorstelling half gemist door een slechte ‘stand’-zitplaats. Vroeg me zelf af of er al dan niet een naakte op dat bootje stond (zo slecht zag ik…), maar nu wordt het me duidelijker 😉

  7. Voor de “Leven in Leuven” – Stadsblog had ik idd. en perspasje gekregen… Met veel dank aan Kris Peeters en Ingrid Nackaerts!

Geef een reactie

 
