Fotobloggers Leuven meeting


5463i

een  derde Leuvense Fotobloggersmeeting @ de Nocturne van FOTO GAMMA 100,

~ door erik O, op september 25, 2009.

3 Reacties to “Fotobloggers Leuven meeting”

  1. Ik ben er helaas niet meer geraakt. Het zag er blijkbaar best wel gezellig uit. Grtz.

  2. Ik moet me ook verontschuldigen, een beetje laat ik weet het. Ik was nochtans vast van plan om te komen maar het was zeer hectisch de laatste weken. Ik beloof wel van de volgende meeting zeker te komen! (beloofd op mijn communiezieltje 🙂 )

  3. leuk beeld van stephanie en carola!

Geef een reactie

 
