Doel loos Doel


gaf vanavond
voor de FOTO GAMMA Leuven-vrienden
een presentatie
over mijn doelloze Doel avonturen

want,

reeds een jaar of zeven
blijft dat doelloze dorp
aan de (geïndustrialiseerde) Schelde
mijn hart stelen

vandaar,

presentatie Doel

graag deel ik m’n presentatie,
met wie dat wil: mail

~ door erik O, op juni 12, 2009.

7 Reacties to “Doel loos Doel”

  1. doel nog niet geweest
    trouwens leuke foto

  2. Unieke foto’s. Bewaar ze goed.

  3. Ooit komen ze bij jou aankloppen voor je foto’s. Succes,

  4. Iets waar je met passie over spreekt kan enkel goed zijn!

  5. En ik heb nog geen stap in Doel gezet…
    erg hé
    Vind je reeksen over dit dorp boeiend!

  6. Erik,
    Je laat zien wat ik probeer te omschrijven maar niet kan.
    groeten
    Clenn

  7. Ik had graag ook uw presentatie gezien,
    maar blijkbaar is er een foutje met de link “mail”…
    Ben gisteren eens door doel gereden en was direct geboeid
    door heel het dorp.
    Groeten
    Bjorn

Geef een reactie

 
