Winter Ramblas Leuven


Murgalova percussie 01

Of: Donkere Dagen in Leuven met

MURGALOVA PERCUSSIE:  beating & dancing the winter away!

Murgalova percussie 02

Murgalova percussie 03

~ door erik O, op december 23, 2008.

6 Reacties to “Winter Ramblas Leuven”

  1. Brr, die zijn maar licht gekleed voor de tijd van het jaar!
    Mooie reeks

  2. Dat moet een feest geweest zijn om daar te fotograferen. Ze verdrijven op charmante wijze de kou zo te zien.

  3. How how, de elfjes dwarrelen al rond, en de kerstman is nog niet geweest, hoe is ’t mogelijk. Nu vind ik die eerste foto toch wel beeldig in die mooie winterkleuren, en ook met die gebouwen in de achtergrond als fotovulling.

  4. mooie reportage! TOF!
    Prettige kerstdagen!

  5. Mooie foto’s zeg. Dat ik dat nu weer gemist heb. Ik moet toch echt beter de plaatselijke informatie bijhouden in de krantjes. Ik was notebene gisteren in de stad, maar niet op de goede plek blijkbaar. De eerste foto is absoluut mijn favoriet.
    Voor jou ook fijne kerstdagen.

  6. Een exotische winter in Leuven! Je hebt er een neus voor!
    Fijne feestdagen!

Geef een reactie

 
