Stad Leuven Betondienst (twee)


dsc01383i

____

dsc01396i

____

dsc01420i

~ door erik O, op december 10, 2008.

7 Reacties to “Stad Leuven Betondienst (twee)”

  1. Erik, ik kijk met belangstelling naar deze foto’s, maar van de laatste vraag ik me af vanwaar je hem hebt getrokken. Vind deze dan ook een specialleke.

    @ Kris: ‘k dacht ergens vanuit de Mechelsestraat…

  2. Zoals ik reeds schreef was ik zondag ook op wandel in mijn buurt. Hier is het antwoord op de vraag van Kris:
    http://fotomart.wordpress.com/2008/12/10/de-vaartkom-in-een-nieuw-kleedje/#respond

  3. Gaat dat nu altijd zo zijn dat we elkaar mislopen? En waarom hebben we op ongeveer hetzelfde moment dezelfde ideeën? Toch straf!

  4. De aanwezigheid van de jacht (vakantiegevoel) geeft een speciaal contrasttintje aan dit beeld dat één en al arbeid uitstraalt…
    Reflekties zijn zeer knap!
    Leuk die ‘weer eens elkaar gemist’ story

  5. die eerste foto is “super”!

  6. Je weet niet hoe vaak ik daar al langs ben gefietst en gedacht dat ik er een foto van moest maken. Iedere week dus twee keer opweg naar de academie. Maar dan dacht ik weer dat het niet interessant zou zijn. Nu zie ik bij jou dat ik het helemaalmis heb. Dit zijn dus echt geweldig mooie foto’s. Zo gaat het ook straks nooit meer zijn. Alleen daarom ook al de moeite.

  7. Die eerste foto vind ik fascinerend,mooi scherp,knappe weerspiegeling,diepte en de kranen lijken met elkaar verbonden.

Geef een reactie

 
