Polaroid-girl


krissy31

ff ’n antwerpse (nogal hete) studio ingedoken,
(niet zo m’n dagelijkse gewoonte…)

warempel tref ik daar een Bikkembergs modieus fan-model,
weg van één van m’n fotoblogvrienden . . .! ! (?)

enig idee wie daar VOOR mij langskwam???

let me know . . . !

~ door erik O, op december 4, 2008.

11 Reacties to “Polaroid-girl”

  1. Duidelijk een (wraak)actie naar Kris toe 😉
    Maar hoe de foto tot stand kwam, daar wil ik later nog het fijne van weten. Knap gemaakt!

  2. Heel knappe foto.

  3. Dit gaat mijn petje te boven Erik. Je hebt zoeven mijn allerliefste modelletje, we kennen elkaar al jaren trouwens, mogen fotograferen. Dat kleedje heb ik haar nog met Valentijnsdag stilzwijgend cadeau gedaan. Maar ja, nu je het op ’t net zet…. (hopelijk komt mijn vrouwtje dit niet te weten….). Met deze ben ik toch wel minstens 2 trappisten te goed, en zal de revanche zoet zijn.
    Prachtig gemaakt zeg.

  4. –> http://www.photofunia.com/

  5. Wel een knap manneke op dat fotokleedje! Maar ik denk dat hij liever met het gezicht naar de binnenkant aan die haakjes hangt…. 😉
    Hopelijk is jullie strijdbijl tegen zaterdag begraven. Anders gaat dat daar nogal ne trappisten-slag worden!

  6. Erg leuk gedaan, mooie plaat, mooi model. 😀

  7. Wat is dat toch met die trappisten? Ik mag toch ne gewone cola drinken zaterdag? (ik moet de volgende dag vroeg op 😉 )

  8. Een knap kleedje, wel een beetje frisjes voor deze tijd van ’t jaar. 😉

  9. heel anders dan wat we hier van je gewoon zijn maar ook wel erg goed!

  10. Niet te ernstig nemen…
    Was a intern joke ivm. Kris…

  11. this is a funny processing! i lie this website too

Geef een reactie

 
