YOU


 

@ Charleroi,

~ door erik O, op oktober 2, 2008.

5 Reacties to “YOU”

  1. Erg goed! fijn opgenomen!

  2. You T(ube)???
    Volgens mij zien een van de dames in de fraai spiegelende ruit dat jij de foto maakt.
    Wat je nu ook goed ziet hoe verkorting in perspectief werkt. Ze lopen veel meer uit elkaar als je zou denken.

  3. Inderdaad heel leuk die perspectiefwerking! Het spiegebeeld lijkt heel verschillend als het…euh niet-spiegelbeeld.

  4. Ik denk dat ik moe word, ik begin dubbel te zien.
    Ben je zeker dat het in Charleroi is? ik zie in de spiegel Paris staan.

  5. You was niet meteen het eerste waar ik op lette in deze foto 🙂

Geef een reactie

 
