Open Monumentendag 2008


 

d’er is waarschijnlijk weer wat afgefotograffeerd vandaag…

brouwerij Den Hoorn, Leuven,

ik was er niet alleen… links onderaan zie je Caro aan ’t werk,
ook waren er Martine en Kris,

 

~ door erik O, op september 14, 2008.

7 Reacties to “Open Monumentendag 2008”

  1. Er wordt inderdaad nogal wat “afgefotografeerd”…
    Tussen het koren zit echter veel kaf. Ik ondervond het gisteren zelf tijdens mijn rondagang op Odegand te Gent. Maar ’t is voor die éné of die paar foto’s die je over houdt dat je het doet.

  2. Mooie sfeer, maar wat wil je op deze prachtige dag.
    De beelden zien er panoramisch uit met je breedhoek, en dat geeft de ruimte en grootsheid goed weer.

  3. Een unieke kans inderdaad vandaag, die ik ook gegrepen heb. Jij hebt mij op de eerte foto mooi vastgelegd trouwens (onderaan witte trui), mijn dank daarvoor ik vind hem leuk. Heel mooi zo’n grote hoek. Morgen zal ik er ook een paar plaatsen, ik moet ze nog wat selecteren.

  4. Het was daar opletten om niet over de fotografen te struikelen. Ik wist dat je daar was maar heb je helaas niet gezien. Maar ik was dan ook zo erg geconcentreerd met mijn eigen ding bezig.

  5. Vooral de middelste levert door dat blauw een mooi industrieel sfeertje op.

  6. mooie reeks en ja ook de tweede heeft mijn voorkeur
    mvg

    Lamp
    http://lampfotografie.blogspot.com/

  7. Geweldig om vier verschillende visies te zien van de fotoshoot in Den Hoorn! Wat een gebouw! Wat een mogelijkheden! Wat een sfeer! Wat een gemiste kans (voor mij)!

Geef een reactie

 
