Golden luck,


 

opbouw Leuven Kermis (5-24 sep. 08)

 

 

~ door erik O, op september 2, 2008.

4 Reacties to “Golden luck,”

  1. Voor mij geen Golden Luck. Laat me maar met twee voeten op de grond staan!

  2. Je brengt heel fraai de tegenstelling in beeld. Aan de ene kant zien we voorbeelden van het prachtige Leuven en aan de andere kant de schreeuwerige kermis.

  3. Nostalgie! Voor mij een prachtige herinnering aan de opbouw van de kermis in mijn dorp…en als je geluk had mocht je even de handen mee uit de mouwen steken….voor een kwartje.
    Mooi.

  4. Ja het is weer feest in Leuven. Je hebt de tegenstelling oude pracht en nieuwe lelijkheid goed weergegeven. Lelijk of niet, mijn kinderen zijn heel blij met de kermis aan het begin van het schooljaar en nemen dan ook een busje later naar huis als het kan.

Geef een reactie

 
