NA FIR BOLG – Folkfestival Vorselaar


 

WHENEVER op Na Fir Bolg

WHENEVER
op Na Fir Bolg,
dat zijn Dave Munnely, Daire Bracken en Daithi Rua
… original Irish,   

Guinness

the original,
(én in een glas!)

was er voor een fotoreportage
in opdracht van Folkroddels.be
dé folksite van de lage landen,

wordt vervolgd,

de volledige reportage van dag één
vind je hier
     

~ door erik O, op juli 1, 2008.

3 Reacties to “NA FIR BOLG – Folkfestival Vorselaar”

  1. Ik kan bij de bovenste foto de muziek bijna horen. Ik houdt wel van die Ierse Folk.

  2. Lekker sfeertje daar. Mooi vastgelegd en ik ben benieuwd naar meer.

  3. tweede foto vind ik vet gaaf!!! ik zei dat al op folkroddels zelf. Ben namelijk ook redactielid. Maar ook op WordPress heb ik mijn eigen stek met beetje foto’s (niet te vgl met uw kwalitatief werk. en hoop videootjes van optredens.

    DOE zeker VERDER en mss tot op één of ander festival!

Geef een reactie

 
