WAK 2008


 

Allen uitgenodigd, nu vrijdag 25 april!

Foto GAMMA Leuven,
– waarvan ik lid ben-
gaat ook vreemd,
doet dus mee aan de Week van de Amateurkunsten 2008,
Je bent bij deze OOK uitgenodigd!
See U there??!!

 

~ door erik O, op april 17, 2008.

4 Reacties to “WAK 2008”

  1. Eindelijk eens een tentoonstelling vlak bij huis! ’t Is genoteerd!

  2. I ga zeker proberen langs te komen, het is alleen even kijken hoe is terug moet komen, naar Amsterdam. Het is nog een flink stuk, maar ik doe mijn best.

  3. Ik heb helaas een trouwfeest (ook leuk natuurlijk).
    Veel plezier en veel succes!

  4. Als ik er vrijdag niet meer geraak, dan kom ik zaterdag na 16 uur.

Geef een reactie

 
