Madeira (vier)


  

Praça do mar at Camara de Lobos,

Praça do municipio at Funchal,

– typisch Madeirese wit-zwarte (lava)stenen,
   vind je overal: pleinen, straten, voetpaden,
   in talloze patronen – 

– typical Madeira: those black & white pavements,
   of vulcanic origin,
   in creative patterns,

 * Voor de echte Madeira-liefhebbers:
    For the real Madeira-lovers:

   – “The best Madeira photos”  (wonderfull!),
   – Ilha da Madeira, group on Flickr, en
   – Blog Thoughts Madeira, Don Amaro,  

 

~ door erik O, op april 14, 2008.

7 Reacties to “Madeira (vier)”

  1. De eerste is een mooie ‘Madeira’shot. Bij de tweede kan ik iets minder volgen…De perspectiefvervorming bij de ‘uittredende’ dame vind ik persoonlijk nogal storend in dit overigens interessant patronenbeeld. Erg smaakgebonden natuurlijk, want ongetwijfeld zijn er liefhebbers van dit soort beelden. Er zit een leuke en boeiend variatie in uw Madeirareeks!

  2. Nummer 1 is een mooie!

  3. Leuke combinaties. Jammer dat ik je fotos niet kan linken met die van Flickr en het ook tonen via de slideshow API. Dit soort fotos kijk ik graag naar. Obrigado.

  4. De eerste is mooi in balans!

  5. Ik heb je foto’s op flickr ook eens bekeken. Je hebt er prachtige tussen zitten!

  6. Bevallen mij prima! Mijn vakantie komt steeds dichterbij en dit is een smaakmakertje van de bovenste orde.

  7. i like ur perspectives!!!

Geef een reactie

 
