Welk eiland is dit?

tot zo !

~ door erik O, op maart 24, 2008.

8 Reacties to “…”

  1. Pfff! Veel te moeilijk om te raden. Ik veronderstel dat het er warm en zonnig is, en de rest zullen we dan wel horen als je terug bent. Goede reis en geniet er van!

  2. De en ehelft van de bevolking is gaan skiën, de andere helft is naar de zon getrokken. En ik blijf hier alleen achter…
    IK WIL OOK NAAR MADEIRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Ik wens je heel veel plezier en warmte.
    Ik benijd je.

  4. O, O, daar komen weer mooie foto’s van O ! 😉
    Veel plezier.

  5. Zou mij ook wel deugd doen, zo’n zonnig tripje naar Madeira!
    Benieuwd naar de foto’s!

  6. Ik wens je een fijne reis toe. Enjoy!!!

  7. Nog niet terug…
    ha ja, die is aan het genieten, de gelukzak!

  8. Doe zeker alle knappe meiden de groeten daar op het strandje aan Ribeira Brava. Zal ik hetzelfde doen aan de mannen van de Gamma, wat me ietsje minder aangenaam lijkt. Allée zonneklopper, nog goede foto’s nemen hé

Geef een reactie

 
