Justus Lipsius twee,


Trap Justus Lipsius, Leuven

                                                                                 18 mm  iso 200  1/20 s  f/5.6

 

~ door erik O, op maart 10, 2008.

5 Reacties to “Justus Lipsius twee,”

  1. Hier had ik verdorie graag bij geweest. Weer een hele mooie! Zowel qua opbouw, kleuren en bekichting, maar ook wel bijzonder leuk om nog ‘anderen’ aan het werk te zien.

  2. Wat een mooie houten trap! Deze compositie zorgt wel voor extra veel diepte.

  3. Geweldig mooie trap. Wordt vaak gefotografeerd zo te zien. Ik zou ook zeker een opname (of meer) maken.

  4. Tiens, deze trap heb ik gemist, waarscheinlijk verstrooit door de entourage rondom me heen zeker. Leuke foto trouwens Erik.

  5. Oja, dat is heel mooi! Daar zou ik me een middagje heel goed kunnen uitleven!

Geef een reactie

 
