Doel-loos (3)


Bloggers- & Tweakers Foto meet  Doel,
9 feb 2008,
deel drie, vervolg van  twee en één

Doel Vissersstraat

.

Doel Winkel Vissersstraat/Pastorijstraat

“Doel moet blijven!”,
dat vindt alvast hij,
hij,
de laatste winkelier van Doel …
angstvallig stevig vasthoudend
de vensterbank van zijn elektriek winkel,

Doel Pastorijstraat

waar een
klein land
groots in kan zijn,

pict6406i.jpg

dan maar
de fantasie botvieren,

Doel Pastorijstraat
.

Doel

.

Doel Vissersstraat

met een hart
voor Doel,

Doel-loos …
Zie ook een vorige Doel-post (zomer 07),

~ door erik O, op februari 22, 2008.

7 Reacties to “Doel-loos (3)”

  1. Sterke reportagebeelden met heldere kleuren en een knappe beheersing van het contrast in felle lichtomstandigheden

  2. Nooit geweten dat Doel zo interessant is. Je stelt het wel kleurig voor. Wat zou het geven bij xlecht weer en in z-w?

  3. ’t is precies alsof Jackson Pollock zich heeft uitgeleefd in een van de kamers. Mooie breedhoekjes.

  4. Het hoopvolle blauw in schril contrast met de realiteit. De laatste vind ik de mooiste.

  5. Erik, volgens mij houdt jij wel van het studentenleven. Ik vind het erg leuk hoe je altijd weer Leuven in beeld brengt.

  6. Doel is boeiend om rond te lopen, ben er afgelopen zomer ook geweest. Kleur of z/w… het zou beiden werken denk ik. De bovenste foto heb ik ook genomen, weliswaar een wat ander standpunt, staat ergens op mijn blog.

  7. goede serie, met fraaie foto’s van “verval” erin.

Geef een reactie

 
