Leuven nu en later


     

Ladeuzeplein Leuven 

Ladeuzeplein,
16u00
Jan Fabre en
St.-Maartensdal,

Vaartkom Leuven

Vaartkom Leuven
16u30
voor de komst van de zes torens,
de skyline zal ook hier grondig veranderen…
Meer info over dit herinrichtingsproject

~ door erik O, op januari 22, 2008.

5 Reacties to “Leuven nu en later”

  1. Je laat hier goed zien hoe Leuven er op het moment uitziet. Ik ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.

  2. Waar ik zelf vooral zit op te wachte is de heraanleg van de Sluisstraat. Het is geen pretje als je hier doorheen moet met de fiets.. En dat is voor de mensen van onze straat de kortste en veiligste weg naar het centrum. Helaas breek je je nek en benen over de scheef gezakte voetpaden waar dan ook nog stenen uit mankeren en de kasseien van de straat dateren waarschijnlijk nog uit de middeleeuwen. Het is ronduit schandalig dat het ztadsbestuur hier zijn verantwoordelijkheid niet neeemt.

  3. Ja, Leuven verandert aan een gigantisch tempo met hevige voorstanders en hevige tegenstanders. Ben in ieder geval erg benieuwd hoe de havenkom er gaat uitzien. Zal wel leuke foto-onderwerpen opleveren!
    Vind uw zicht op het ladeuzeplein vanuit het H.Hooverplein wel origineel. Door de combinatie van de luchtballon (naam weet ik niet…) en het kunstwerk van Jan Fabre was ik even het noorden kwijt…

  4. Ik kwam hier even niet en ik heb duidelijk weer wat gemist. Heel knappe foto’s. Door je beeldopbouw en technische kennis leer ik hier heel wat bij uit je foto’s. Sterk hoor.

  5. zalige foto’s !!!!!

Geef een reactie

 
